Profile Header
Profil Fotoğrafı

y. luna

@timarhanedekipiyano
16 takipçi
25 takip edilen
+kadere inanır mısın neo? -hayır. +neden? -çünkü hayatımı yönlendiremediğimi düşünmeyi sevmiyorum.
3,890
y. luna
16.05.2026 01:40
adh bitirdim ama eksik bir kısım yoktu değil mi?
y. luna
15.05.2026 21:01
DENİZ 😭
y. luna
15.05.2026 15:54
8k puanımın 5ksini kaptırınca 🤙🏻
y. luna
13.05.2026 03:34
adhd okumaya başlıyorum
y. luna
10.05.2026 01:55
OHA BLOG HÂLÂ GELMEMİS
y. luna
10.05.2026 01:30
of büsrayı cok ozledim agladim resmen imzadayken
y. luna
10.05.2026 01:29
yuh buranın aktiflik ölmüş herkes kendi kendine konusup gitmis sadece???? WHAT THE HEELLL
y. luna
10.05.2026 01:25
herkes misha'yı profilinin arka temasına koyarken benim fare'yi koymam peki
y. luna
10.05.2026 01:04
selam imzaya özel buraya da giris yapayım dedim :'D
y. luna
22.03.2026 23:46
abi fark ettiniz mi bilmiyorum ama sabm'da son sahnede hani demir dövmecide ve acı eşiği hiç yok ya, hatta hastalık derecesine gelmiş ve özgür acıyı hissedemiyordu evet ama onunki hastalık derecesine geldi mi hatırlamıyorum ama o sahne ile+
y. luna
22.03.2026 23:44
bir şey dicem hani özgür yosuna hayatın boyunca hiç anlaşılmadığın için sürekli cümlenin sonuna anlıyor musun diyordu ya öfa'da kaçıncı sayfaydı bilen varsa cevap verebilir mi pls
y. luna
22.03.2026 00:18
galerimiz gittikce doluyor 🥹
y. luna
21.03.2026 15:25
abi bu kadar puanı kasıp ediyoruz da ben o kadar biriktirmisken kullanmaya kıyamam vicdan azabı çekerim mxmdmdmdnd
y. luna
21.03.2026 15:23
abi yoğurtlu (sarımsaksız) karalahana sarması mukemmel bir sey ya
y. luna
21.03.2026 15:23
ınstayı sildiğim için edizin kitabına bakamadım birisi bana wattpad linkini atabilir mii ya da edizin kullanıcı adı/kitap ismini söylerseniz ben de bakabilirmm
y. luna
21.03.2026 13:11
of büşü özledim
y. luna
20.03.2026 08:12
abi iki gün önce falan girdiğimde oha ne cok kitap var demistim kitap bölümünde, hissetmis gibi sonra tekrar kitap yayınlanmıss
y. luna
20.03.2026 08:07
oha kpm 2017'de mi yayınlanmıs, ikinci kitap çıkalı bile on sene olmuş be
y. luna
20.03.2026 08:06
lan bolumler yokmus sadece kitaplar var olsun o da ytr
y. luna
20.03.2026 08:05
öfa ilk bölüm ilk okudugumuz zaman 😓 of cok duygusalim 🥹
y. luna
16.05.2026 01:39
senden önce senden sonra..
y. luna
16.05.2026 01:03
aslında defne ilk defa sanırım gerçekten başkasının vesilesiyle değil de kendine bir arkadaş edindi..
y. luna
16.05.2026 00:48
deniz öldü kesin...
y. luna
15.05.2026 22:42
yosun..
y. luna
15.05.2026 22:34
göğe bakma durağı..
y. luna
15.05.2026 22:03
pankreasını yemek istiyorum..
y. luna
15.05.2026 03:19
yaaa
y. luna
15.05.2026 03:07
of aglıcam
y. luna
15.05.2026 02:41
zaten ayçanın hep özgüvensizliğinden oluyor
y. luna
15.05.2026 02:37
orspuayca
y. luna
13.05.2026 22:56
oversharinglik*
y. luna
13.05.2026 22:56
bizim obersharinglil
y. luna
13.05.2026 04:10
ben cenke hak verdim
y. luna
13.05.2026 04:00
anıl ya anıl
y. luna
13.05.2026 03:56
kesin deprem falan olacak
y. luna
13.05.2026 03:56
cenk, anıl vibei verdi hemen aglarım
y. luna
13.05.2026 03:49
love letter..
y. luna
15.03.2026 15:59
hayır adrese ihtiyacımız yok :D
y. luna
04.03.2026 00:59
"bana inat yaşadın." ilk kitapta yosun anıl da kalırken gideceği tarihi söyler, tarihte intihar edeceği tarihtir. kimse intihar tarihi belirlemez ama yosun bir intihar tarihi bile oluşturmuştu. :')
y. luna
03.03.2026 00:16
ya bu min aşırı tatlı 🥺
y. luna
03.03.2026 00:11
burası niye yarımm
y. luna
02.03.2026 23:50
ya nedense lima bana yosunun asabi hâllerinin vibeini veriyor 😭
y. luna
02.03.2026 23:40
lan yanındaki adam babası???
y. luna
02.03.2026 23:34
ay bu fantastik büşün her şeyle ilgili kurgu yazabilmesine bayılıyorum her kitabı çok çok farklı evrenler
y. luna
02.03.2026 23:32
menekşe çiçeğim :')
y. luna
02.03.2026 23:29
ay kitabın konusu asırı farklı, ilgi çekici duruyo sanki kraliyet ailesi soylu kiyabı gibi
y. luna
02.03.2026 23:28
oh
y. luna
02.03.2026 23:27
petunia mı ay burası hangi ülke
y. luna
02.03.2026 23:22
şifacı günlükleri maomao başka evrenfe 🥲
y. luna
02.03.2026 23:20
kargaya aşık olacağız galiba
y. luna
02.03.2026 21:10
bakalımm neymis buu
y. luna
01.03.2026 23:38
abi ya öfadaki mafyalardan biriyse!? ama orada by kadar iyi katil falan yoktu ya, ya da düsünsenize önceki yıllarda olan mafya pınar vakasında ki adamsa..
y. luna
01.03.2026 23:35
ya sankş böyle bir sey okudum gibi acaba bay k'den mi tanıdık geldi deja vu yasıyorum
y. luna
01.03.2026 23:29
kpm de hastaneden ilk geldikleri sırada yosunun bıraktığı kesik izini temizlerken özgür ve yosunun o sadece acıya alışık demesi 🥲
y. luna
01.03.2026 23:25
ay şimdi aklıma geldi öfada balık dövmesini yapan dövmeci 😭 büş dövmecilere/dövmelilere zaafın mı var
y. luna
01.03.2026 23:24
nasıl ya niye ifade veren kisiyle birlikte olmak etik değil
y. luna
01.03.2026 23:19
valla benım de ağzım sulanıyo çok heyecanlı
y. luna
01.03.2026 23:17
of ben buna bayıldım bu teknik falan feci ve tuylerimi urpertiyo
y. luna
01.03.2026 22:54
belki de hiç okşanmamıştı. :')
y. luna
01.03.2026 22:45
lan hayır bir pınar vakası daha olamaz hayır
y. luna
01.03.2026 21:42
kızlar ilk buluşmada öpüşülmez kanmayın
y. luna
01.03.2026 21:41
abi dışarıda napıyosunuz :'D
y. luna
01.03.2026 21:38
güneş kızım lovebombingi yiyeceksin afiyet olsun
y. luna
26.02.2026 22:29
aynı bir anne ve babanın görevleri gibi "seni besledik büyüttük teşekkür edeceğine..."
y. luna
26.02.2026 22:28
balık 😭
y. luna
26.02.2026 22:20
güneş hem yosunun aşırı duygusallığını hem de özgürün umarsızlığı vibeini veriyor ikisi harmanlaşmış sanki
y. luna
26.02.2026 22:16
yosunun hayal kurarken bile üzülmesi
y. luna
26.02.2026 22:15
özgürün tilkileri ve güneşin iblisleri
y. luna
26.02.2026 22:05
oha güneş anlık olarak özgür kız hâli vibeini verdi
y. luna
26.02.2026 21:59
güzide kpmde şu yosunun gebe kadını değil mi (ismini unuttum kitabı falan vardı)
y. luna
26.02.2026 21:42
öfa özgür yosun ilk sahne vibe :')
y. luna
26.02.2026 21:35
:')
y. luna
26.02.2026 21:35
ay bu nece
y. luna
13.02.2026 17:04
neyse beklemedeyiz her daim
y. luna
13.02.2026 17:04
ÖZLEDİM OF
y. luna
13.02.2026 17:04
ARTIK GEL
y. luna
13.02.2026 17:04
her geldiğimde yoksun misha
y. luna
13.02.2026 17:04
çok merak ediyorum ne ile ilgili olucak burasıı
y. luna
10.12.2025 20:36
"sakin sakin" sigarasını içiyordu..
y. luna
10.12.2025 20:35
ikinci kez iki özgür'ü okumanın verdiği zevk ve burukluk..
y. luna
21.11.2025 21:09
ee baska bölüm yok ben nereye yorum yazcam offf
y. luna
21.11.2025 21:08
özgür'de bilmeliydi bir ruha, bir bedene, bir canlıya sahip olduğunu. o da tatmalıydı evladı oluşunu, acısını değil bakın, evladı oluşunu. özgür de o okyanus mezarlığında "bana mı benzeyeceksin ha sen" deyip dalgaya vurmalıydı, en sonunda dayanamayıp yosuna benzemeliydi: dayamayıp ağlamalıydı; tıpkı şimdi yosunun özgüre benzeyişi gibi duygusuz olması gibi...
y. luna
21.11.2025 20:30
olm her seyi bırakın uc havali adamin ayni evde kaldiklarini düsünüm simdi ve zihniniz tilkilikle dolsın 😝
y. luna
21.11.2025 20:18
eğer leventle birlikte kalırsan (bak sadeve birlikte kalırsan) srni sikerim yosun
y. luna
21.11.2025 19:34
ya hayır... aptal balık. bir insan kendi rahminden çıkan bebeğe, kendi canına bile böyle şeyler demesi of...
y. luna
21.11.2025 15:37
lan kitapta olmayan sahneler var burda
y. luna
21.11.2025 14:36
bu arada asırı alakasız ama anılın sevgilisi hoslandıgı falan olmasin anil bizim sevgilimiz butun okuyucular olarak ona sahip çıkıyoruz (zaten mumkun degil cunku anıl hic bi kızla bahsedilmedi) o yosun ve ozguruyle de asırı mutlu olabioir. mishaya duyrulur
y. luna
21.11.2025 14:24
anıl yine yosun için bir hikâye uydurdu belki de, bir masal, her zamanki anıl işte ama anıl bu doğum gününde hiç hissetmediği şeyleri hissettiği yosunu annesi olarak görerek...
y. luna
21.11.2025 14:24
anıl yine yosun için bir hikâye uydurdu belki de, bir masal, her zamanki anıl işte ama anıl bu doğum gününde hiç hissetmediği şeyleri hissettiği yosunu annesi olarak görerek...
y. luna
21.11.2025 14:19
ben galiba burdan devam etfem sadece yorum icin giriyorum su sayfaya yeter aniş.annem ben de senin annen olurım of anilim bebegim of nasıl anlatcam huznumu 🥹
y. luna
21.11.2025 14:14
ayrıca şu kitapta gerçekten en sevdiğim karakterler ne özgür, ne pınar ne de başkası. anılı o kadar çok seviyorum ki, yosunla birbirlerine benzeyişi, özgür'e bağlılığı, kıskançlığı... Bay K'yi de seviyorum ama o daha çok böyle hissizliğiyle, yosuna safe place oluşu çok soft ve aynı zamanda havalı geliyor. .d eğer normal bir şekilde tanışmış olsalardı yosun ve anıl çok iyi arkadaş olurlardı.
y. luna
21.11.2025 14:11
ÇIPLIK ATIYORUM VE AGLİY7RUM EKRANİ GORWMİYORUM
y. luna
21.11.2025 14:03
of o ilaç yüzündeymiş aslında... bilemezlerdi tabii... hayatımda ilk defa böyle bir evlat kaybedişi hissediyorum, etrafımda duysam üzülmem ama hissediyorum işte yosunum benim..
y. luna
21.11.2025 12:04
ayrıca surada bu kadar az yorum bulunur mu ya
y. luna
21.11.2025 12:04
yosunum, bebeğim... seni kalbime saklayıp kimsenin üzmesine izin vermemek istiyorum. kalbimin içinde, özgür'de olsun... özgürle yosun aşkını bir kalpte yaşıyor, âh... bebeğim benim, inatçı yosunum...
y. luna
21.11.2025 11:27
ay bir de sey, niye birinci kısım yazıyor? devam kitapları yoktur ama neden yani NEDEN
y. luna
21.11.2025 11:23
ayrıca bir şey soracağım (post atma yerini bulamadım) hani şimdi wattpad'de mesela bazı eksik kısımlar yayınlanmazdı yayınevleri izin vermezdi. misha öyle yapmaz değil mi, yani ona mı bağlı bilmiyorum..
y. luna
21.11.2025 11:22
kitaptan okuyorum sırf buraya yorum atabilmek için yükledim. hassiktir yani cidden. abi yosun düşük falan yapmasın artık yeter yani şok oldum okuyunca amınakoyim
okyanustakibalik @okyanustakibalik
22.03.2026 00:39
"dudağının kenarında sanki cennet vardı, yana kıvrılınca tüm dünya güzellikleri yanında sönük kalıyordu; aynı zamanda dudağının diğer yani cehenneme göz kırpıyordu ..."
Ölüme Fısıldayan Adam • Bölüm 1
demelov @demelov
22.03.2026 22:12
"Demir sessizce güldü. Göz kapakları bile kımıldamadı. 'İğne batıyor. Ama acı, bana uğramıyor.' Melodik sesi, baskın bir alaycılık taşıyordu. Kadın tüm odağını kaybetmiş gibi dövme makinesini kapatıp kenara koydu. Genç adamın herhangi bir tepki vermesini, başını çevirip onu kontrol etmesini bekledi ama nafile..."
Siyah Allık & Beyaz Maske • Bölüm 2
Kevser @kevsermelov
18.03.2026 21:29
""Neden ailemin beni çağırmayı seçtiği isimle yaşayayım?""
Siyah Allık & Beyaz Maske • Bölüm 1
okyanustakibalik @okyanustakibalik
17.03.2026 17:20
"Ben hiçbir zaman senden giderken usulca gitmedim ki. Vazgeçip geri dönmemek için hep koşarak gittim. Ama sana geri dönerken yavaşça yürüdüm karşılaşalım diye."
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 2
okyanustakibalik @okyanustakibalik
17.03.2026 17:24
"Hisleri yoktu ama aklı vardı. Vicdanı yoktu ama vicdanı öğrenmişti. Hayatta bir amacı yoktu ama kendine bir amaç yaratmıştı. Yarattığı amaç, onları kurtarmaktı"
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 3
okyanustakibalik @okyanustakibalik
17.03.2026 17:27
"Ben daha ilk cümlesinde kanmıştım. Ölmek için fazla ölüsün dediğinde..."
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 4
demelov @demelov
15.03.2026 18:22
"Antik Polinezya inancında bedenlenmeden giden bebeklere Moana nã kama; deniz çocukları, denirdi. Onlar annelerin uykusuna düşerdi. Derler ki anneler gece uyanırsa dalga sesinde onların mırıltısını duyar. Çünkü deniz çocukları, ruh olarak gelir, beden değil... Ama hoş bir dokunuş bırakır."
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 9
aysel_smva @aysel_smva
16.03.2026 14:51
"Doğum günün kutlu olsun sevgilim. İyi ki, annene inat doğdun...Bana inat yaşadın Doğum günün kutlu olsun Yosun... hâlâ yaşıyor musun? Sonsuza kadar yașa.. Dünyayı özel kıl.." Özgür."
Okyanusa Bırakılan Mektuplar • Bölüm 1
aysel_smva @aysel_smva
16.03.2026 14:59
"Keşke normal bir hayat yaşayabilme lüksleri olsaydı. Belki... Mutlu olurlardı."
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 3
beggyyy @begimelov
16.03.2026 21:23
"Özgür’ün göğsü daraldı. Keskin bir bıçak dayandı sanki, göğüs kafesinin ortasına. Nefes almaya çalıştı. Olmadı. Bu panik atak değildi. Bu… Tanıdığı ama adını unuttuğu bir histi. Yetersizlik. Zayıflık. Çocukluk."
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 6
beggyyy @begimelov
16.03.2026 21:23
"“Ben başımın çaresine her türlü bakarım.” dedi Özgür, umursamaz ifadesi ve boş bakışları geri dönerken. “Böcek gibi, her taşın altında yaşarım ben. Bilirsin.” Kendinden emin bir tavırla güldü. Ardından gözleri bir anlığına boşluğa daldı tekrar. “Onlar iyi olsun yeter ki…”"
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 6
Defne @defnesztn
16.03.2026 22:23
"”Eğer mümkün kılsaydı hayat... Eğer seninle benim bir bebeğimiz olsaydı... Bunu hiç istemez miydim ki? İsterdim. Çok isterdim. Çünkü sen içinde onlarca kişiye yetecek kadar duygu barındıran, duyguları içinden taşan özel bir kadınsın. Senin duyguların bir sel olurdu, benim doğuştan gelen kirimi yıkardı, geçerdi. Ne güzel olurdu... Senin kötülüğü kabul etmeyen güzel zihnini alsaydı... benim yüzümü taşısaydı.. O zaman doğum günü dileklerim gerçek olurdu Bana benzeyen bir suret... Ama zihni hep imrendiğim gibi. Senin gibi.”"
Okyanusa Bırakılan Mektuplar • Bölüm 1
demelov @demelov
15.03.2026 18:20
"Özgür müydü beni kucaklayan? Bay K mi gelmişti yoksa? Kafamı kaldırıp baktığımda, son tahminim bile olamayacak Anıl'ı gördüm. İyi ki onu gördüm ya... Benimle aynı kişinin peşinde elde edemeyeceği bir mutluluk avına çıkan ve bana kızgın eski dostum, beynimdeki güvenli bir bölgenin kilidini açtı."
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 4
demelov @demelov
13.03.2026 16:58
"Başına bir şey gelmeyecek ama dimi? diye sordu sonra. Özgür, bir zafer kazanmış gibi gülerken fark ettiği detayla gözleri ışıldadı. Anıl... Kendisine zarar gelip gelmeyeceğini umursamıyordu. Öfkesinin de asiliğinin de sebebi Özgür'e bir şey olacak korkusuydu... Özgür o an bir kez daha içi gider gibi baktı Anıl'a, başını sıkıca tutup göğsüne doğru çekti küçük olanı..."
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) • Bölüm 5
okyanustakibalik @okyanustakibalik
13.03.2026 14:28
"doğum günün kutlu olsun sevgilim. iyi ki annene inat doğdun... bana inat yaşadın."
Okyanusa Bırakılan Mektuplar • Bölüm 1
Kevser @kevsermelov
13.03.2026 10:53
""Sevgili, sevgilim... Yosun... Şu an bulunduğum yerde yağmur yağıyor. O yağmurun altında, kim bilir kimden çaldığım uyduruk bir dolma kalemle, sana binlerce kilometre öteden asla yollayamayacağım bir mektup yazıyorum..."
Okyanusa Bırakılan Mektuplar • Bölüm 1

Yorumlarım

senden önce senden sonra..
Aşkın -Den Hâli “SENDEN SONRA”
16.05.2026
aslında defne ilk defa sanırım gerçekten başkasının vesilesiyle değil de kendine bir arkadaş edindi..
Aşkın -De Hâli Sonunda
16.05.2026
deniz öldü kesin...
Aşkın -De Hâli Çemberde
16.05.2026
yosun..
Aşkın -De Hâli Pencerede
15.05.2026
göğe bakma durağı..
Aşkın -De Hâli Pencerede
15.05.2026
pankreasını yemek istiyorum..
Aşkın -De Hâli Pencerede
15.05.2026
yaaa
Aşkın -De Hâli Duvarda
15.05.2026
of aglıcam
Aşkın -De Hâli Duvarda
15.05.2026
zaten ayçanın hep özgüvensizliğinden oluyor
Aşkın -De Hâli Duvarda
15.05.2026
orspuayca
Aşkın -De Hâli Duvarda
15.05.2026
oversharinglik*
Aşkın -De Hâli Komşuda
13.05.2026
bizim obersharinglil
Aşkın -De Hâli Komşuda
13.05.2026
ben cenke hak verdim
Aşkın -De Hâli Metroda
13.05.2026
anıl ya anıl
Aşkın -De Hâli Metroda
13.05.2026
kesin deprem falan olacak
Aşkın -De Hâli Metroda
13.05.2026
cenk, anıl vibei verdi hemen aglarım
Aşkın -De Hâli Metroda
13.05.2026
love letter..
Aşkın -De Hâli Metroda
13.05.2026
hayır adrese ihtiyacımız yok :D
Okyanusa Bırakılan Mektuplar “Okyanusun Balığa Mektubu”
15.03.2026
"bana inat yaşadın." ilk kitapta yosun anıl da kalırken gideceği tarihi söyler, tarihte intihar edeceği tarihtir. kimse intihar tarihi belirlemez ama yosun bir intihar tarihi bile oluşturmuştu. :')
Okyanusa Bırakılan Mektuplar “Okyanusun Balığa Mektubu”
04.03.2026
ya bu min aşırı tatlı 🥺
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
03.03.2026
burası niye yarımm
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
03.03.2026
ya nedense lima bana yosunun asabi hâllerinin vibeini veriyor 😭
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
lan yanındaki adam babası???
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
ay bu fantastik büşün her şeyle ilgili kurgu yazabilmesine bayılıyorum her kitabı çok çok farklı evrenler
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
menekşe çiçeğim :')
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
ay kitabın konusu asırı farklı, ilgi çekici duruyo sanki kraliyet ailesi soylu kiyabı gibi
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
oh
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
petunia mı ay burası hangi ülke
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
şifacı günlükleri maomao başka evrenfe 🥲
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
kargaya aşık olacağız galiba
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
bakalımm neymis buu
Moira Sarmalı Patriam Seçkinleri Akademisi
02.03.2026
abi ya öfadaki mafyalardan biriyse!? ama orada by kadar iyi katil falan yoktu ya, ya da düsünsenize önceki yıllarda olan mafya pınar vakasında ki adamsa..
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
ya sankş böyle bir sey okudum gibi acaba bay k'den mi tanıdık geldi deja vu yasıyorum
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
kpm de hastaneden ilk geldikleri sırada yosunun bıraktığı kesik izini temizlerken özgür ve yosunun o sadece acıya alışık demesi 🥲
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
ay şimdi aklıma geldi öfada balık dövmesini yapan dövmeci 😭 büş dövmecilere/dövmelilere zaafın mı var
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
nasıl ya niye ifade veren kisiyle birlikte olmak etik değil
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
valla benım de ağzım sulanıyo çok heyecanlı
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
of ben buna bayıldım bu teknik falan feci ve tuylerimi urpertiyo
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
belki de hiç okşanmamıştı. :')
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
lan hayır bir pınar vakası daha olamaz hayır
Siyah Allık & Beyaz Maske 2024 - I.KISIM
01.03.2026
kızlar ilk buluşmada öpüşülmez kanmayın
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
01.03.2026
abi dışarıda napıyosunuz :'D
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
01.03.2026
güneş kızım lovebombingi yiyeceksin afiyet olsun
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
01.03.2026
aynı bir anne ve babanın görevleri gibi "seni besledik büyüttük teşekkür edeceğine..."
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
balık 😭
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
güneş hem yosunun aşırı duygusallığını hem de özgürün umarsızlığı vibeini veriyor ikisi harmanlaşmış sanki
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
yosunun hayal kurarken bile üzülmesi
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
özgürün tilkileri ve güneşin iblisleri
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
oha güneş anlık olarak özgür kız hâli vibeini verdi
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
güzide kpmde şu yosunun gebe kadını değil mi (ismini unuttum kitabı falan vardı)
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
öfa özgür yosun ilk sahne vibe :')
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
:')
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
ay bu nece
Siyah Allık & Beyaz Maske 1988 - I.KISIM
26.02.2026
neyse beklemedeyiz her daim
Çok Yakında Çok Yakında
13.02.2026
ÖZLEDİM OF
Çok Yakında Çok Yakında
13.02.2026
ARTIK GEL
Çok Yakında Çok Yakında
13.02.2026
her geldiğimde yoksun misha
Çok Yakında Çok Yakında
13.02.2026
çok merak ediyorum ne ile ilgili olucak burasıı
Çok Yakında Çok Yakında
13.02.2026
"sakin sakin" sigarasını içiyordu..
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Kirli Peri Masalının Sonu"
10.12.2025
ikinci kez iki özgür'ü okumanın verdiği zevk ve burukluk..
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Kirli Peri Masalının Sonu"
10.12.2025
ee baska bölüm yok ben nereye yorum yazcam offf
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Deniz Kabuklarının Altında"
21.11.2025
özgür'de bilmeliydi bir ruha, bir bedene, bir canlıya sahip olduğunu. o da tatmalıydı evladı oluşunu, acısını değil bakın, evladı oluşunu. özgür de o okyanus mezarlığında "bana mı benzeyeceksin ha sen" deyip dalgaya vurmalıydı, en sonunda dayanamayıp yosuna benzemeliydi: dayamayıp ağlamalıydı; tıpkı şimdi yosunun özgüre benzeyişi gibi duygusuz olması gibi...
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Deniz Kabuklarının Altında"
21.11.2025
olm her seyi bırakın uc havali adamin ayni evde kaldiklarini düsünüm simdi ve zihniniz tilkilikle dolsın 😝
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Deniz Kabuklarının Altında"
21.11.2025
eğer leventle birlikte kalırsan (bak sadeve birlikte kalırsan) srni sikerim yosun
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Deniz Kabuklarının Altında"
21.11.2025
ya hayır... aptal balık. bir insan kendi rahminden çıkan bebeğe, kendi canına bile böyle şeyler demesi of...
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Deniz Kabuklarının Altında"
21.11.2025
lan kitapta olmayan sahneler var burda
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
bu arada asırı alakasız ama anılın sevgilisi hoslandıgı falan olmasin anil bizim sevgilimiz butun okuyucular olarak ona sahip çıkıyoruz (zaten mumkun degil cunku anıl hic bi kızla bahsedilmedi) o yosun ve ozguruyle de asırı mutlu olabioir. mishaya duyrulur
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
anıl yine yosun için bir hikâye uydurdu belki de, bir masal, her zamanki anıl işte ama anıl bu doğum gününde hiç hissetmediği şeyleri hissettiği yosunu annesi olarak görerek...
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
anıl yine yosun için bir hikâye uydurdu belki de, bir masal, her zamanki anıl işte ama anıl bu doğum gününde hiç hissetmediği şeyleri hissettiği yosunu annesi olarak görerek...
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
ben galiba burdan devam etfem sadece yorum icin giriyorum su sayfaya yeter aniş.annem ben de senin annen olurım of anilim bebegim of nasıl anlatcam huznumu 🥹
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
ayrıca şu kitapta gerçekten en sevdiğim karakterler ne özgür, ne pınar ne de başkası. anılı o kadar çok seviyorum ki, yosunla birbirlerine benzeyişi, özgür'e bağlılığı, kıskançlığı... Bay K'yi de seviyorum ama o daha çok böyle hissizliğiyle, yosuna safe place oluşu çok soft ve aynı zamanda havalı geliyor. .d eğer normal bir şekilde tanışmış olsalardı yosun ve anıl çok iyi arkadaş olurlardı.
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
ÇIPLIK ATIYORUM VE AGLİY7RUM EKRANİ GORWMİYORUM
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
of o ilaç yüzündeymiş aslında... bilemezlerdi tabii... hayatımda ilk defa böyle bir evlat kaybedişi hissediyorum, etrafımda duysam üzülmem ama hissediyorum işte yosunum benim..
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
ayrıca surada bu kadar az yorum bulunur mu ya
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
yosunum, bebeğim... seni kalbime saklayıp kimsenin üzmesine izin vermemek istiyorum. kalbimin içinde, özgür'de olsun... özgürle yosun aşkını bir kalpte yaşıyor, âh... bebeğim benim, inatçı yosunum...
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Boşluk"
21.11.2025
ay bir de sey, niye birinci kısım yazıyor? devam kitapları yoktur ama neden yani NEDEN
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Kibir ve Tilki - Geçmişten Bir Anı"
21.11.2025
ayrıca bir şey soracağım (post atma yerini bulamadım) hani şimdi wattpad'de mesela bazı eksik kısımlar yayınlanmazdı yayınevleri izin vermezdi. misha öyle yapmaz değil mi, yani ona mı bağlı bilmiyorum..
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Kirli Doğmak"
21.11.2025
kitaptan okuyorum sırf buraya yorum atabilmek için yükledim. hassiktir yani cidden. abi yosun düşük falan yapmasın artık yeter yani şok oldum okuyunca amınakoyim
Kirli Peri Masalı (ÖFA-3) "Kirli Doğmak"
21.11.2025